Να μαι κι εγώ!!!! Hello world!!!


50's housewife

 

 

Πέρασα αρκετό καιρό σκεπτόμενη αν θα ξεκινούσα να γράφω σε ένα ιστολόγιο με διάφορες σκέψεις μου, προβληματισμούς μου, γενικώς ότι περιλαμβάνει η καθημερινότητα μου… Η Ζωή μας είναι ένα ταξίδι. Τα ταξίδια είναι όμορφα αλλά αρκετές φορές κρύβουν διάφορα μονοπάτια που μπορεί να κάνουν την διαδρομή μας αυτή, συναρπαστική, ίσως και μερικές φορές επικίνδυνη…. Σημασία έχει πως αντιμετωπίζουμε το κάθε τι που έρχεται  στο μονοπάτι μας αυτό…

Θα μοιράζομαι μαζί σας τον εαυτό μου, την καθημερινότητα μου, τις καλές αλλά κι άσχημες στιγμές μου. Συνταγές που αγαπώ και φτιάχνω γιατί μου αρέσει πολύ η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική..

Ελπίζω να συν ταξιδεύετε μαζί μου! Καλό μας ταξίδι!!!!

For a while now, I have been thinking of beginning a blog with my thoughts, with those things that  I consider and think about generally in my daily life. Our Life is a journey. Journey’s are wonderful but sometimes they can have these hidden secret paths that might make our journey more exciting and sometimes even dangerous…. The important thing is how we deal with each thing that comes on our path…

I shall be sharing myself with you, my everyday life, my good and bad times. I will also share with you recipes I love and make because I truly enjoy cooking and baking….

I hope you join me on this journey! Bon Voyage!!!!

6 thoughts on “Να μαι κι εγώ!!!! Hello world!!!

  1. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα , λατρεύω τη σοκολάτα και γενικά τα γλυκά και είμαι σίγουρη ότι σ’ αυτόν τον περίπατο που θα μας πας θα τον απολαύσω.
    Καλή σου συνέχεια και ελπίζω να τα λέμε.Σε φιλώ.

    1. Γλυκιά μου Melita σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Κι εγώ είμαι λάτρης της σοκολάτας και σίγουρα θα ταξιδέψουμε μέσα στις υπέροχες γεύσεις της…
      Καλή εβδομάδα να έχεις κοπέλα μου! Φιλάκια πολλά

  2. καλό μας ταξίδι στα μονοπάτια των σκέψεων σου. Είμαι σίγουρη πως θα τα απολαύσουμε. Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

    1. Να σαι καλά κοπέλα μου! Είμαι κάπως καινούργια σε όλο αυτό πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρω με την αγάπη και την βοήθεια όλων σας!!! Φιλάκια πολλά. Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

  3. Μαζί θα συνταξιδεύουμε, φιλενάδα!!! ❤ Καλή αρχή!!!!!!!

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

