Πότε πρόλαβε και ξημέρωσε;;;;;;


Image

 

Να ευχηθώ μέσα από τη καρδιά μου μια γλυκιά και όμορφη καλημέρα σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα του Αγίου Νικολάου!

Νιώθω ακριβώς σαν την φωτογραφία αυτή σήμερα. Έμεινα σχεδόν όλο το βράδυ ξύπνια, κάνοντας υπολογισμούς γιατί φέτος ήμουν διαχειρίστρια στην πολυκατοικία μας κι ήρθε πλέον η σειρά μου να παραδώσω… Μεγάλη ευθύνη, ιδιαίτερα στους καιρούς αυτούς που η κρίση έχει χτυπήσει πολύ άσχημα πολλές οικογένειες…

Πιστεύω όμως ότι κατάφερα να τα ξεδιαλύνω όλα και να είμαι σωστή την ώρα της παράδοσης. Ένα μεγάλο βάρος θα φύγει από τους ώμους μου μόλις ξεμπερδέψω με όλο αυτό.

Την ώρα που σηκώθηκα το πρωί είχε πάρα πολύ συννεφιά και ψιχάλιζε. Τώρα όμως αρχίζω και βλέπω τον ήλιο να βρίσκει τρόπο να βγει μέσα από τα σύννεφα και ο ουρανός να γίνεται λίγο γαλάζιος….

Η μέρα πιστεύω θα κυλίσει ομαλά με τις καθημερινές δουλειές που πρέπει να γίνουν…. Η οικογένεια ζήτησε να τους φτιάξω μπριζόλες χοιρινές στο φούρνο με κρασί, μυρωδικά και πατατούλες… Κάτι απλό και γρήγορο. 

Το βραδάκι θα μαζευτούμε για πρόβα το λαϊκό σχηματάκι που έχουμε μήπως και ανοίξει κάποια πόρτα για δουλειά…  Κοιτώντας και ακούγοντας όλους αυτούς  γύρω μου θα μπορούσα να είχα απελπιστεί γιατί όλα φαίνονται δύσκολα για να βρεθεί δουλειά… Εγώ όμως έχω μάθει να κυνηγάω τα όνειρα μου, να ελπίζω πάντα και να βλέπω το ποτήρι μισό γεμάτο! Και τίποτα να μην βρεθεί, πάλι σκέφτομαι ότι μαζευτήκαμε η παρέα, διασκεδάσαμε με αυτό που αγαπάμε πολύ και το έχουμε μεράκι…

Δεν νομίζω να μπορέσω να ξαναμπώ εδώ σήμερα, αν όμως προκύψει κάτι και τα καταφέρω θα ξαναπεράσω από το μονοπάτι αυτό…

 Να περάσετε όλοι μια θαυμάσια μέρα και μην ξεχνάτε η ζωή μας είναι ένα ταξίδι ας το απολαύσουμε όσο μπορούμε καλύτερα και ας είμαστε ευγνώμονες για το κάθε τι που θα φέρει το ταξίδι αυτό!!!!!

 

4 thoughts on “Πότε πρόλαβε και ξημέρωσε;;;;;;

  1. Σας ευχαριστω πολυ για την κατανοηση σας!!! Θεωρω οτι ολοι εχουμε ονειρα και πολλες φορες καποιοι μας τα γκρεμιζουν χωρις να ξερουν οτι μεσα στα ονειρα μας ειναι και αυτοι…!!!
    Δεν ξερω αλλα μερικες φορες πιστευω οτι κανενας δεν θελει το καλο μας.Ειναι καποιοι που οταν πονας γελανε…Το εχω νιωσει πολλες φορες…Ισως δεν ξερουν τι θα πει πονος στεναχωρια και απορριψη!

    1. Οι άνθρωποι που μας αγαπάνε πραγματικά θέλουν πάντα το καλό μας. Βέβαια υπάρχουν και πολλοί γύρω μας που χαίρονται όταν εμείς υποφέρουμε και πονάμε…Πίστεψε με έχω πονέσει και έχω πληγωθεί άπειρες φορές από ανθρώπους που θεωρούσα δικούς μου… Σκληρό μάθημα αλλά με έκανε πλέον να είμαι πιο προσεκτική και πιο επιλεκτικοί με αυτούς που θέλω να είναι μέρος της ζωής μου….Όσο ζούμε και όσο μεγαλώνουμε θα πονέσουμε, θα στεναχωρηθούμε και σίγουρα θα μας απορρίψουν, όπως μπορεί και εμείς να κάνουμε το ίδιο σε άλλους…Προσπάθησε να κρατήσεις ότι καλό από το παρελθόν, καθάρισε και γιάτρεψε τις πληγές σου και σήκω πάνω με χαμόγελο και προχώρα κορίτσι μου γλυκό… Η ζωή είναι όμορφη και τρέχει γρήγορα, μην αφήνεις να χάνονται οι στιγμές…Φιλάκια πολλά!!!!

  2. Σήμερα όλοι ετοιμάστηκαν να πάνε στην πορεία που θα γινόταν για τον Αλέξη στο Σύνταγμα…κ έτσι δεν κάναμε μάθημα…Εγώ πιστεύω ό,τι δεν πρέπει να αφήνουμε τα όνειρά μας να χαθούν γιατί έτσι μαραζώνουμε.Αποκτάμε δύναμη και συνεχίζουμε μπροστά ό,τι και να συμβαίνει προσπαθώντας βέβαια για το καλύτερο…Σε αυτόν τον κόσμο πρέπει να καταλάβουμε ό,τι είμαστε μόνοι μας ό,τι κανείς δεν μπορεί να μας δώσει λύση στα προβλήματα μας απλά μόνο να μας ακούσει!!!!

    1. Ιωάννα μου, έχεις δίκιο! Δεν αφήνουμε τα όνειρά μας ποτέ… Κι ας μην εκπληρωθούν όλα εμείς συνεχίζουμε και ονειρευόμαστε και ελπίζουμε…. Δεν αφήνουμε τίποτα να μας μαραζώνει… Να ξέρεις ότι εγώ είμαι εδώ να ακούσω εσένα και όποιον άλλον νέο/α θέλει να μιλήσει και να μοιραστεί τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες του/της!!!!

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

