Τα αναπάντεχα είναι μέρος του ταξιδιού…The unexpected are part of the journey too…


487088_546674578693596_993435652_n

Το Σάββατο που μας πέρασε ενώ ήταν αρκετά χαοτικό μέχρι το μεσημέρι, αργότερα εξελίχθηκε πολύ ήρεμο και όμορφο.

Ξεκουραστήκαμε και είχαμε αποφασίσει με τον σύζυγο να μείνουμε σπίτι και να δούμε καμιά ταινία… Κατά τις 6μμ μιλούσαμε με ένα πολύ οικογενειακό μας φίλο και συνάδελφο του συζύγου μου και σκεφτήκαμε να βγούμε για ένα ποτάκι και να τα πούμε πλέον και από κοντά… Η πρώτη ευχάριστη έκπληξη της βραδιάς. Είχαμε πολύ καιρό να βγούμε έξω με τον σύζυγο γιατί οι διάφορες υποχρεώσεις και το κρυολόγημα που πέρασα δεν μας το επέτρεπε.

Έτσι ετοιμαστήκαμε και πήγαμε στο υπέροχο μαγαζί ενός παλιού μου συμμαθητή εδώ στην περιοχή μας… Ένα υπέροχο μέρος όχι μόνο για φαγητό αλλά και για ποτό με μία καταπληκτική ορχήστρα με ζωντανή μουσική που μας ταξίδεψαν σε παλιά αλλά και σε νέα μουσικά μονοπάτια…Τραγουδήσαμε, γελάσαμε με την ψυχή μας, χορέψαμε, διασκεδάσαμε και αφήσαμε στην άκρη λίγο τα προβλήματα και τα άγχη της καθημερινότητας…Πόσο ανάγκη το έχουμε πολλές φορές αυτό. Να ξεφεύγουμε λίγο από την πραγματικότητα και να ταξιδεύουμε λίγο σε άλλα μέρη…

Εκείνο το βράδυ ήρθε κι άλλο ένα ευχάριστο και αναπάντεχο γεγονός, ο παλιός μου συμμαθητής και φίλος μου μίλησε με τον υπεύθυνο της ορχήστρας και του ζήτησε να με καλέσει πάνω στη σκηνή να τραγουδήσω…Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου! Ένιωσα σαν να μου έδινε κάποιος το φιλί της ζωής. Το τραγούδι για μένα είναι σαν το αίμα που κυλά στις φλέβες μου… Δύο χρόνια τώρα που δεν τραγουδάω κάπου νιώθω σαν να φεύγει λίγο, λίγο η ζωή μου, σαν να αργοπεθαίνω… Μπορεί να μην το καταλαβαίνουν πολλοί αυτό που λέω αλλά έτσι αισθάνομαι. Εκείνη η βραδιά ήταν πράγματι υπέροχη!

Την Κυριακή ξυπνήσαμε κάπως αργά επειδή γυρίσαμε 5:30 το πρωί… Η μέρα ήταν χαλαρή…Με παίρνει τηλέφωνο μια φίλη και μου λέει να πάω από το σπίτι της το βραδάκι γιατί μου έχει μία έκπληξη. Έτσι το βραδάκι πήγα από το σπίτι της και με συστήνει σε ένα πρόσωπο που ήθελα εδώ και χρόνια να γνωρίσω το οποίο θαύμαζα πολλά χρόνια σαν προσωπικότητα….Η βραδιά κύλησε όμορφα με καλή παρέα, κιθαρούλα, μπουζούκι και τραγούδι…. Γεύτηκα επίσης το πρώτο μου μελομακάρονο για φέτος.

Τελικά η ζωή μας δεν εξελίσσεται πολλές φορές όπως την προγραμματίζουμε εμείς. Υπάρχουν κάποια αναπάντεχα γεγονότα που άλλες φορές είναι ευχάριστα και άλλες φορές δυσάρεστα που αλλάζουν την πορεία του ταξιδιού μας. Σημασία όμως έχει να είμαστε δεκτικοί και να προσπαθούμε να συνεχίζομαι την διαδρομή μας…

6 thoughts on “Τα αναπάντεχα είναι μέρος του ταξιδιού…The unexpected are part of the journey too…

  1. Νομίζω ότι πάντα τα καλύτερα είναι τα πιο απρόσμενα , αυτά που δεν τα περιμένεις.
    Χαίρομαι πραγματικά που πέρασες πολύ όμορφα και που μετά από τόσο καιρό έκανες αυτό που επιθυμούσες περισσότερο, τραγούδησες.Αλλά τώρα με βάζεις στη διαδικασία να σου πω ότι περιμένουμε κάποια στιγμή να σε ακούσουμε και εμείς 🙂 .
    Σου στέλνω τα φιλιά μου.

    1. Melita μου, εύχομαι να βρω ένα μέρος να τραγουδάω και θα χαρώ πολύ να έρθετε και να διασκεδάσουμε μαζί… 🙂

  2. Μελομακάρονα ε; Νομίζω πως άργησα να κάνω την αρχή για φέτος :p..
    Δεν σε γνώριζα..είδα που έκανες φόλοου το μπλογκ μου κι έτσι μπήκα να σε δω:)
    Θα διαβάσω προσεχώς και τα υπόλοιπα κείμενα σου! Και με την πρώτη ματιά ξέρω ότι θα έχει όμορφη συνέχεια.

    Καλό μεσημέριιι:):)

    1. Αντριάνα μου, κι εγώ αν δεν είχα πάει στις φίλης μου δεν θα είχα φάει μελομακάρονα 😛 χιχιχιχιχ…
      Χαίρομαι που πέρασες από το μπλόγκ μου και είμαι σίγουρη πως θα περάσουμε πολύ όμορφα στο ταξίδι αυτό! Καλό μεσημέρι!!!! 🙂

  3. Σου εύχομαι πάντα να περνάς υπέροχα και όλες οι εκπλήξεις της ζωής σου να σε κάνουν να χαμογελάς. Φιλάκια πολλά.

    1. Μαρίνα μου, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου το ίδιο και σε σένα ψυχούλα μου! Φιλάκια πολλά και καλό μεσημέρι!!!

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

