ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 – HAPPY NEW YEAR 2013


Image

Καλή Χρονιά και Καλό Μήνα σε όλη την παρέα μου (γνωστούς και άγνωστους) εδώ στην μπλογκόχωρα!!!!

Διανύουμε την δεύτερη μέρα της νέας χρονιάς… Νέα Χρονιά, νέο ταξίδι, νέοι προορισμοί, νέοι στόχοι…Το ταξίδι του 2012 ήταν δύσκολο από την αρχή…. Πέρασα μέσα από κοιλάδες ξηρές, έρημες για πολλούς μήνες… Δεν φαινόταν καμία αδιέξοδο μέσα από αυτές…Μετά ήρθαν καταιγίδες και φουρτούνες και προς τα μέσα του ταξιδιού άρχισαν να φαίνονται οι πρώτες ακτίνες του ηλίου… Έπειτα επικράτησε αρκετή ηλιοφάνεια και απέκτησα αρκετή δύναμη για να συνεχίσω το ταξίδι… Στο τελευταίο μέρος ενώ προσπάθησαν να με ρίξουν και να με βουλιάξουν τεράστια κύματα, στάθηκα δυνατή και με τη βοήθεια πολλών συνταξιδιωτών κατάφερα να κρατήσω το τιμόνι και να συνεχίσω την πορεία του καραβιού και να φτάσω στο λιμάνι τερματισμού…

Χτες σαλπάραμε ξανά σε ένα νέο ταξίδι… Νιώθω αρκετά αισιόδοξη και δυνατή και έχω πάρει κάποιες ουσιαστικές αποφάσεις…Ένα και δύο πηδάω τα κύματα, τα εμπόδια, απομακρύνω τέρατα, και θα πολεμάω με δύναμη τις κακιές μάγισσες και μάγους που θα προσπαθήσουν να σκεπάσουν με σκότος το φως που λάμπει στο ταξίδι αυτό…

Δύναμή μου, η πίστης μου, λιμάνι και καταφύγιο μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα, σύμμαχοί μου όλοι όσοι ταξιδεύουν μαζί μου στο νέο αυτό ταξίδι του 2013…

Το ταξίδι ξεκίνησε πολύ καλά, με ούριο άνεμο διώχνοντας μακριά βανδάλους, πειρατικά καράβια, αιμοδιψείς πολεμιστές, τέρατα, μάγους και μάγισσες και σπρώχνει θριαμβευτικά το καράβι αυτό σε τόπους ονειρεμένους….

Καλό μας ταξίδι λοιπόν!!!!!

Happy New Year and a Great Month to all here in Blogland!!!!

We are already in the second day of this new year…New Year, new journey, new destinations, new goals…The 2012 journey was very difficult from the beginning… I travelled through many dry and desert valleys for many months… It looked as though there was no way out of them… Then came the mighty storms and only through the middle of the journey did I start seeing some of sunrays appear in the sky.. After that there was plenty of sunshine and I gained a lot of strength to carry on with the journey… In the final part of the journey there were some strong storms that tired to drown me and pull me down to sink, but I stood strong and with the help of my sojourners managed to hold the steering wheel tight and continue leading the ship eventually to the final port…

A new journey began yesterday… I feel quite optimistic and strong and have made some essential decisions for many matters… I glide over the waves one at a time. I jump over the obstacles, I remove the monsters and I will fight with strength against the bad witches and wizards that try to cover with darkness the bright shining light that is so strong in this new journey…

My strength is my faith, my port and refuge are my loved ones, and those travelling along with me are my allies in this new journey called 2013….

The journey started well, with fair winds moving away all pirates ships, vandals, blood thirsty warriors, monsters, witches and wizards and helping the ship sail triumphantly to new and awesome places….

Bon voyage to all of us!!!!

3 thoughts on “ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 – HAPPY NEW YEAR 2013

  1. Καλησπέρα και καλή χρονιά Νατάσα μου , με υγεία, χαρούμενες στιγμές , αγάπη και χαμόγελα.Σε φιλώ γλυκά!

  2. Καλημέρα γλυκιά μου Γεωργία (Αχτίδα)!!! Χαίρομαι που σταμάτησες από το μικρό μου μπλογκόσπιτο…κρίμα που δεν ήμουν εδώ εκείνη την στιγμή να πίναμε και καφεδάκι!!!! 🙂 Να περάσεις υπέροχα με τα εγγονάκια σου καλή μου! Καλή δύναμη εύχομαι και Καλή Χρονιά γλυκιά μου Αχτίδα! Συνέχισε να μας φωτίζεις με τις υπέροχες Αχτίδες σου!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

  3. Καλημέρα , καλημέρα..ήρθα πρωινιάτικα η ..περίεργη γάτα να σε γνωρίσω και να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψη στο μπλοκόσπιτο μου.Βρήκα ένα υπέροχο μπλοκ και θα ..ξαναγυρίσω να το ξεψαχνίσω άλλη φορά γιατί από χθες έχω η ..έρμη γιαγιά και τα 3 εγγόνια μου σπίτι σύν μία φίλη τους και..χαμός!!!Καλή χρονιά γλυκιά μου!

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

