Μια Καλημέρα- Good morning


Image

Πέρασα πολύ βιαστικά από την μπλογκογειτονιά και το μπλογκοσπιτάκι μου να σας ευχηθώ μία πολύ όμορφη, γεμάτη χαμόγελα μέρα…

Αρκετές δουλίτσες σήμερα μέσα στο πρόγραμμα. Ένα πέρασμα από τις τράπεζες για πληρωμή λογαριασμών, μία επίσκεψη στο ταχυδρομείο να λάβω ένα δεματάκι από το εξωτερικό και έπειτα σπίτι, για δουλειές, να ανοίξω φύλλο, να καθαρίσω διάφορα χόρτα και να ετοιμάσω μία χορτόπιτα με τυρί… Αν έχω και χρόνο θα ζυμώσω κι ένα ψωμάκι που είδα την συνταγή από το υπέροχο μπλόγκ Συνταγές της Καρδιάς http://syntageskardias.blogspot.gr/2013/01/blog-post_11.html  Έπειτα πρόβα στα τραγούδια που μαθαίνω για το πρόγραμμα όταν κι εφόσον βρούμε δουλειά σε κάποιο μαγαζί και το βραδάκι πρόβα με το σχήμα…

Μην αφήσετε τίποτα να σας χαλάσει την ημέρα. Η κάθε μέρα μας είναι δώρο Θεού και κρύβει πολλές ευλογίες… Ζήστε την με πολύ ευγνωμοσύνη!

Φιλάκια σε όλους!!!!

Good morning! Just passing by quickly from the blog neighbourhood and my little blog home to wish you all a wonderful day filled with many smiles….

Busy day ahead. Must go to the bank and pay some bills, then quickly pass by the post office to pick up a parcel from abroad… Home after that to get chores done, make my own phyllo dough pastry, wash and cut up all the wild greens to make a wild green pie with feta cheese. If I have time I will aslo bake a loaf of bread from a recipe I saw on this great blog http://syntageskardias.blogspot.gr/2013/01/blog-post_11.html . After that I  will practice the songs I have to learn for tonight’s rehearsal with our music group so we can be ready if we get a job offer to work at a restaurant….

Do not let anything spoil your day. Each day is a gift from God and has many blessings in it. Be grateful for it and live it with joy!

Lots of kisses to all!!!!

7 thoughts on “Μια Καλημέρα- Good morning

  1. Καλησπέρα Νατάσα!Είμαι η Dimi από Μελβούρνη!!Καλώς σέ βρήκα!!Καί έλεγα ότι είμαι η μοναδική Αυστραλέζα στό Ιντερνετ!!Από τήν φίλη μου τό Δελφινάκι σέ βρήκα!!Τί μού θύμισες μέ τό peanutsbutter and jam πού έτρωγα καί εγώ στό σχολείο!!Η κόρη μου ήταν Αυστραλια τά Χριστούγεννα καί μού έφερε ΜUSK STICKS,AND VEGEMITE!θυμάσαι?Πολύ θά ήθελα νά τά λέμε!!Σέ περιμένω εδώ!!
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/
    Have a lovely weekend !!
    Dimi..

    1. Καλημέρα Dimi!!! Χαχαχαχα είμαστε 2 Αυστραλογεννημένες στην μπλογκοχωρα!!! Μμμμμ Vegemite!!!Δεν αρέσει σε πολλούς, εγώ όμως το λατρεύω….Κι εμένα μου στέλνουν που και που… Θα είναι πολύ όμορφο να τα λέμε μέσα από εδώ… Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

  2. Καλησπέρααα… εγώ πάλι, τώρα είχα χρόνο για περασμα μπλογκογειτονιας.
    φιλιά πολλά..:)

  3. Αν και απ’ ότι καταλαβαίνω σήμερα δεν έχεις χρόνο για χάσιμο εύχομαι να απολαύσεις την ημέρα σου και να είναι πέρα από γεμάτη και δημιουργική, χρωματιστή και με πολλά χαμόγελα. Φιλάκια Νατασούλα μου, καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο!

    1. Καλημέρα καρδούλα μου!!!! Το ίδιο εύχομαι και σε σένα! Η ζωή είναι τόσο όμορφη! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλάκια πολλά!!!! 🙂

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

