Μια γρήγορη καλημέρα- A quick goodmorning


Image

 

 

Καλημέρα σε όλη την γλυκιά μου παρέα! 

Μια υπέροχη και ηλιόλουστη μέρα σήμερα εδώ κάτι που πραγματικά χρειαζόμαστε μετά από τόσες μέρες συννεφιάς και βροχής….

Έχω παραμείνει λίγο σιωπηλή τον τελευταίο καιρό αλλά υπόσχομαι σύντομα να επιστρέψω… Ξέρετε μερικές φορές περνάμε κάποιες φάσης στο ταξίδι μας αυτό που απλά νιώθουμε την ανάγκη να είμαστε μόνοι. Επίσης, καθώς κάνουμε και το ξεκαθάρισμα μέσα μας δεν έχουμε λόγια αλλά επικρατεί μια απέραντη σιωπή… Κάπως έτσι είμαι κι εγώ αυτό το καιρό… Προσπαθώ να τυλίξω το κουβάρι της ψυχής μου που έχει μπερδευτεί και έχει γεμίσει κόμπους…. 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που επισκέπτεσθε το μπλογκοσπιτάκι μου καθημερινά! Μου δίνετε τόση δύναμη και κουράγιο….

Θα ήθελα να σας ευχηθώ μια πανέμορφη μέρα γεμάτη με πολλά χαμόγελα, την ζεστασιά και την λάμψη του ήλιου μέσα στην καρδιά σας και άφθονες ευλογίες!!!!

Φιλάκια πολλά!!!!

Good morning to all of my sweet friends!!!

It is such a beautiful sunny day here something that we truly needed after so many days of rain and clouds.

I have been silent for a while, but I do promise I will be back soon…

Sometimes in this journey called life we go through a phase where we just want to be alone… While going through this cleansing of the soul, most of the time you have no words to express but there is only complete silence….That is how I have been these past days/weeks… I am trying to untangle the yarn of my soul which is kind of in a mess and filled with knots…

I would like to thank you all for visiting my little bloghouse… It truly gives me strength and comfort…

May you all have a wonderful day filled with plenty of sunshine and warmth in your heart, lots of smiles and abundant blessings!!!

Kisses to all!!!

9 thoughts on “Μια γρήγορη καλημέρα- A quick goodmorning

  1. Χαίρομαι που σου αρεσε η ιδέα παρουσιασης των μπλογκς..Δε μου διευκρινισες αν ενδιαφερεσε για παρουσιαση του δικου σου.. ευχομαι οτι σας απασχολει να ξεπεραστεί σύντομα και να ξαναβρείτε τα κέφια σας..ευχαριστώ για τις επισκέψεις στο μπλογκ μου.Θα φροντίσω να είμαι πιο συνεπής και γω στο δικό σας μπλογκ

  2. Καλησπέρα….Ευχομαι οτι κι αν ειναι να περάσει σύντομα και να ξαναβρείτε τα κέφια σας..Ευχαριστώ που περνάτε από το μπλογκ μου…Θα φροντίσω να είμαι πιο συνεπής και γω στις επισκέψεις μου στο δικό σας…Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα παρουσίασης των μπλογκς.Δε μου διευκρίνισες όμως αν ενδιαφέρεσε ή όχι για παρουσίαση του δικού σου;;Ευχαριστώ

    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου… θα ήταν χαρά μου και τιμή μου να παρουσιάσεις το δικό μου…. Σου εύχομαι ένα καλό και ευλογημένο βράδυ!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

  3. Natasha mou,i would like Lamingtons cakes!!!Τά θυμάσαι?Η τά Mince pies!!!I just love them and i miss them very much!!!Many kisses my Aussie friend!!!(Are you from Melbourne?)

    1. Oh Dimi, I love lamington cakes and am looking for a good aussie recipe to make them… And the pies and pasties… Yummmmmm…. Miss them too very much… I am from Sydney…. I was born there and came to Greece at the age of 12 in 1985… Many kisses to you too my dear Aussie mate!!!!! 🙂

  4. Στο αίμα σου, κυλούν τα μικρά μα και τα τεράστια της Φυλής μας.
    Η ζωή είναι μικρή κι ο χρόνος που μας έχει πιστωθεί, λίγος.
    Τρόχισε το σπαθί σου και δώσε μια με δύναμη πάνω στους κόμπους.
    Χωρίς δεύτερη σκέψη.
    Οι Γόρδιοι δεσμοί, είναι για να κόβονται – όχι να λύνονται.

    1. Αχχχχ!!!! Πόσες φορές έχω θελήσει να το κάνω αυτό… Άλλες φορές το πετυχαίνω με την πρώτη και άλλες καθυστερεί…. Σε ευχαριστώ για την δύναμη που μου δίνουν τα λόγια σου Perseus!!!!!

  5. Καλησπέρα Νατάσσα μου!Πρέπει νά βρής διέξοδο στήν μαγειρική η μέ κάποια κατασκευή!Κάπως έτσι κάνω καί εγώ!!Από κέφια,άστα!!Τά ίδια καί εγώ!!Καλό βράδυ!Φιλάκια my Aussie Friend!!I would like to see an Australian recipe!!Tara!!!!

    1. Καλησπέρα Dimi μου!!!! Βρίσκω διεξόδους στη μαγειρική, στη μουσική που λατρεύω και ξεκίνησα να πλέκω… Βέβαια, ξέρω είναι μία φάση και σίγουρα πολύ σύντομα θα περάσει…What food/dessert have you missed from Australia??? That will help me with whipping up a recipe!!!! Φιλάκια πολλά my sweet Aussie Friend!!!! ❤

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

