Μια γλυκιά μελαγχολία (κανελόνια- γαλατόπιτα)- A sweet melacholy (Caneloni- Milk Custard Pie)


Image

Καλησπέρα γλυκιά μου παρέα….

Η μέρα σήμερα κύλισε πολύ όμορφα και τα μηνύματά σας μου έδωσαν τόση δύναμη και κουράγιο…

Έτσι, αφού βγήκα το πρωί για κάτι δουλειές, επιστρέφοντας σπίτι με βλέπει στο δρόμο μια πολύ καλή και αγαπημένη μου φίλη και περάσαμε από το νέο σπιτάκι που μόλις νοίκιασε και έπειτα στο σπίτι μου για καφεδάκι… Κύλισε πολύ όμορφα το πρωινό μου…

Είχα αποφασίσει από χτες να τους φτιάξω κανελόνια με κιμά, μπεσαμέλ και τυριά… Μία συνταγή που είδα χτες από το πολύ ωραίο μπλογκ Κoykoycook http://koykoycook.gr/?p=5929  Πραγματικά έγιναν υπέροχα…

Image

Τώρα το βραδάκι καθώς καθόμουν κι έπινα το καφεδάκι μου και έκανα πρόβες σε κάποια τραγούδια αποφάσισα να φτιάξω και μία Γαλατόπιτα για γλυκάκι….Ακολούθησα την συνταγή από το άλλο καταπληκτικό μπλόγκ Μα…γυρεύοντας με την Αλεξάνδρα… Την συνταγή θα την βρείτε εδώ: http://magyreuontas.blogspot.gr/2013/01/blog-post_14.html#.UQrUdL8001N

Image

Μοσχομύρισε όλο το σπίτι… Η γαλατόπιτα αυτή είναι κάτι μεταξύ γαλατομπούρεκου και μπουγάτσας… Ξετρελάθηκαν όλοι…

Image

Έτσι η τελευταία μέρα του Γενάρη, ενώ με βρήκε αρκετά μελαγχολική σιγά, σιγά εξελίχθηκε σε μια όμορφη, γλυκιά μέρα…

Σας εύχομαι όλους ένα καλό βράδυ και ένα ευλογημένο ξημέρωμα!!!! Καλό μήνα κιόλας!!!!

 

Good evening to all of my buddies,

This day went by smoothly and quite serene… I was also encouraged by many messages sent from alot of you which gave me a lot of strength and courage… Thank you all.

I had to run some outdoor errands this morning and while I was on my way back home, a dearly beloved friend of mine saw me and stopped me.. We went over to the new home she just rented and then off to my home for coffee…

I had decided to make Caneloni with mince meat and bechamel sauce for lunch… It was a recipe I saw from another great blog and decide to try it out. It turned out delicious…

Later on in the evening while sipping hot coffee and rehearsing some songs I decided to make a milk custard pie (galatopita)… I followed the recipe from another wonderful blog which you can visit and hit the transalte link to translate the page for you…  http://magyreuontas.blogspot.gr/2013/01/blog-post_14.html#.UQrUdL8001N  Wow, it turned out great! Everyone just loved it…

Although the day started off quite melacholic it turned out to be a lovely, sweet day…

May you all have a wonderful and blessed Evening!!!! Happy Month as well!!!!

2 thoughts on “Μια γλυκιά μελαγχολία (κανελόνια- γαλατόπιτα)- A sweet melacholy (Caneloni- Milk Custard Pie)

  1. Καλό μήνα Νατάσσα μου!Καί οι δύο συνταγές είναι θαυμάσιες!Θά τίς δοκιμάσω σίγουρα!!Χαίρομαι πού βρήκες τό κέφι σου πάλι!Καί εγώ αυτές τίς ημέρες είμαι κάπως!Τό πρωί πήγα μιά βόλτα στήν θάλασσα έβγαλα φωτό,καί η διάθεσή μου έφτιαξε αμέσως!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια my aussie friend!!

    1. Καλησπέρα Dimi mou!!!! Αχ πόσο σε καταλαβαίνω… Κι εμένα η θάλασσα με ηρεμεί και με χαλαρώνει αφάνταστα… Δυστυχώς δεν την έχω κοντά μου… Εύχομαι η διάθεση σου να είναι γεμάτη χαρά και αισιοδοξία! Thank you for encouraging me! May you have a blessed weekend my beautiful Aussie friend!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

