Καλημέρα με συννεφιά αλλά ηλιόλουστη διάθεση


Image

Καλημέρα!!! Καλημέρα όλη μέρα!

Η διάθεση μου τον τελευταίο καιρό ήταν λίγο σαν τον καιρό… Συννεφιασμένη, βροχερή, μελαγχολική και μερικές φορές εκνευριστική… Είχα όμως την ευκαιρία να περάσω λίγες μέρες στο σπίτι της φίλης μου που είναι κοντά στην θάλασσα και να ξεκουραστώ ψυχικά και σωματικά.

Είναι πολύ δύσκολο όταν έχεις μάθει μια ζωή να δουλεύεις εκτός σπιτιού, να γυρνάς σπίτι και να φροντίζεις το σπίτι και την οικογένεια σου, να είσαι άνεργος και να μένεις σπίτι όλη μέρα. Δεν λέω πολλές φορές νιώθεις υπέροχα αλλά αρκετές φορές σε ρίχνει κάτω ψυχολογικά. Νιώθεις λίγο (μην πω αρκετά) άχρηστος… Ειδικά όταν κάνεις ότι μπορείς να βρεις δουλειά κι όπως είναι πλέον η κατάσταση στη χώρα που ζεις να μην μπορείς να βρεις. Επίσης, πέφτει η ψυχολογία σου αρκετά όταν προσπαθείς να κυνηγήσεις τα όνειρα σου και να βλέπεις ότι υπάρχουν συνεχώς εμπόδια και να νιώθεις πως γκρεμίζονται ή είναι τελείως άσκοπο να τα κυνηγάς…

Μένοντας εκεί αυτές τις λίγες μέρες (επειδή ήταν άρρωστη η φίλη μου και ήταν μόνη της), είχα πολύ χρόνο να σκεφτώ πράγματα που με ταλαιπωρούσαν και με έκαναν να πέφτω συχνά στην παγίδα της κατάθλιψης. Επίσης, κάθισα κι σκέφτηκα όλες τις ευλογίες και τα καλά που έχει η ζωή μου… Πιστέψτε με οι ευλογίες είναι περισσότερες από τα προβλήματα απλά τις περισσότερες φορές επιτρέπουμε στα προβλήματα να μας τυλίξουν και να μας πνίξουν σαν τα αγκάθια….

Δόξα τω Θεώ, έχω την υγεία μου ( πόσοι άνθρωποι στον κόσμο ταλαιπωρούνται με σοβαρές, ανίατες ασθένειες;), έχω τον σύζυγό μου και την κορούλα μας, μια όμορφη οικογένεια που είναι ενωμένη και ο ένας νοιάζεται και στηρίζει τον άλλον με αγάπη, έχω ανθρώπους γύρω μου που με δέχονται έτσι όπως είμαι και με αγαπούν κι είναι κοντά μου στα καλά και στα δύσκολα, έχω καθημερινά τροφή στο τραπέζι μου ( πόσοι δεν έχουν ούτε ένα κομμάτι ψωμί να φάνε), έχω ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μου ( άλλοι είναι άστεγοι και μένουν στον δρόμο). Πάνω απ’ όλα έχω τον Θεό μέσα στη ζωή μου, ο οποίος γνωρίζει και φροντίζει για όλες τις ανάγκες μου… Πόσο αχάριστη μπορεί να είμαι;

Αποφάσισα λοιπόν κάθε μέρα, στο τέλος της ημέρας να γράφω εδώ στο μπλογκοσπιτάκι μου όλες τις ευλογίες που ήρθαν στο μονοπάτι μου την κάθε μέρα που περνά… Έτσι, αν προσπαθήσει πάλι να τρυπώσει μέσα μου η μελαγχολία και η κατάθλιψη, να μπορώ να τα διαβάζω και να την πολεμάω…

Η κάθε μας μέρα είναι δώρο Θεού, δυστυχώς το ξεχνάμε πολύ συχνά ή την θεωρούμε και την βλέπουμε σαν δεδομένη αφήνοντας τα άσχημα πράγματα να μας πνίγουν και να μας ρίχνουν κάτω και ξεχνώντας να δούμε τα καλά που μας έχουν δοθεί απλόχερα στη ζωή μας…

Εύχομαι να περάσετε όλοι μία υπέροχη μέρα και μην αφήνετε την συννεφιά, τις καταιγίδες γύρω σας να σας πνίγουν…

6 thoughts on “Καλημέρα με συννεφιά αλλά ηλιόλουστη διάθεση

  1. καλησπερα!μετα το σκοταδι το φως,μετα την καταιγιδα η γαληνη!!!! ❤

    1. Καλησπέρα Πολάκι μου!!!! Ναι, μετά την καταιγίδα έρχεται η γαλήνη, και ο ήλιος!!!! ❤

  2. Νατασούλα μου, εγώ που είδα τώρα την ανάρτηση σου θα σου ευχηθώ μέσα απ’ την καρδιά μου ένα γλυκό απόγευμα και ένα υπέροχο βράδυ. Θα είναι βροχερό, μα και αυτά τα βράδια έχουν την ομορφιά τους!! 🙂
    Φιλάκια πολλά πολλά.

    1. Μαρινάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου!!! Θα συμφωνήσω μαζί σου και τα βροχερά βράδια έχουν την δική τους μοναδική ομορφιά!!!! Φιλάκια πολλά και καλό σαββατοκύριακο!!!! 🙂

  3. Καλημέρα Νατάσσα μου!!Εχης πολύ δίκιο σέ όσα σκέφτεσαι καί σέ στεναχωρούν,η ελπίδα,πεθαίνη πάντα τελευταία λένε!Σού εύχομαι τά καλύτερα φίλη μου!!Φιλάκια my aussie friend!!

    1. Καλημέρα Dimi μου!!!! Ναι, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία…. Εμείς όμως δεν την αφήνουμε να χαθεί και να σβήσει… Φιλάκια πολλά καρδούλα μου γλυκιά!!!! Sending you lots of love my dear Aussie friend!!!!

YOUR COMMENTS BRING SO MUCH JOY TO ME, ESPECIALLY KNOWING THAT MOST OF US ARE MILES AND MILES AWAY FROM EACH OTHER. IT MAKES ME FEEL AS IF WE ARE TOGETHER ENJOYING FELLOWSHIP WITH EACH OTHER, ENCOURAGING ONE ANOTHER AS WE GET ON WITH OUR DAILY JOURNEY IN LIFE

